Convenio de colaboración entre la Escuela Gallega de Administración Pública (EGAP) y el Instituto de Seguridad y Salud Laboral de Galicia (ISSGA) para el desarrollo de actividades de formación, divulgación e investigación en materia de prevención de riesgos laborales


El objeto de este convenio es la participación en las actividades de la EGAP del personal dependiente del ISSGA, así como la elaboración y el desarrollo conjunto de actividades de carácter formativo, divulgador  e investigador en materias de la competencia de las instituciones firmantes de aquél; actuando de forma más eficaz y eficiente en la utilización de los medios humanos, materiales y organizacionales de cada una de ellas, para un mejor cumplimiento de los fines de ambas partes, en beneficio de la ciudadanía y de la sociedad gallega.

As modalidades de colaboración poderán consistir en:

a)      A participación nas actividades da EGAP do persoal dependente do ISSGA, que fará a selección do referido persoal para cada actividade concreta, de conformidade co disposto na Resolución do 4 de xaneiro de 2008 (DOG nº 7, de 10 de xaneiro de 2008); selección que comunicará á EGAP.
b)      Realización conxunta de cursos, xornadas, seminarios e outras actividades de divulgación.
c)      Edición conxunta de libros, outras publicacións e documentos de traballo. Ambas as dúas institucións comprométense a remitir un exemplar das súas publicacións periódicas á Biblioteca da outra, para a súa difusión.
d)      Promover a actividade investigadora de ambas as dúas institucións mediante proxectos de investigación conxuntos.
e)      Cantas outras sexan consideradas de interese común, dentro da competencia e dispoñibilidade das partes, en relación á actividade obxecto deste convenio.

TIPO: Convenio de colaboración

FECHA FIRMA: 09/01/2020

VIGENCIA: El presente convenio extenderá  su vigencia desde la fecha de su firma hata el 31 de diciembre de 2020, prorrogándose de forma expresa por anualidades naturales, salvo denuncia de cualquiera de las partes antes de su término, o del término de cada una de las prórrogas.